hej hej!

just nu så sitter jag och gör ingenting!(utan att spela på datan..) ikväll så ska vi äta thaiii food! YUUUMI! det ska bli skitgott! och om 5 dagar fyller ju jag år! :p och tänk att imorgon är det midsommar! fast mest längtar jag efter min födelsedag! såååklart! amen vad ska ni göra ikväll då? själv så ska jag kanske se på film eller göra nåt annat! men aaa vad skönt att det är sommarlov också! LOVE IT! den bästa årstiden är ju sommar! <33 jag kan berätta om min dag iaf.Det var så att det börja med att jag vaknade före NORIS för hon sov -.- haha!  och sen gick vi ner och åt frukost, och satte oss på terassen,och sen tog vi på oss kläder :) och sen gick vi upp i ett högt kastanje träd och klättra haha! sen så satte vi oss  i soffan och titta på merry poppins HAHA! haha och sen åkte hon hem ! men iaf nu ska jag spela spel.. på ..... ...... ....DATAN! nej jag skoja bara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0